פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

03-6829884
077-6670181

מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קופסאות תכשיטים – פתרון יעיל וזול עם אופי אלגנטי ויוקרתי

חנויות ובתי עסק רבים מחפשים ללא הרף אחר דרכים להוזיל את העלויות, אך לא במחיר של פגיעה במוצרים, באיכות השירות או בנראות של העסק וההרגשה הכללית המתקבלת בקרב הלקוחות. כמובן שהפתרונות הרלבנטיים השונים תלויים בתחום בו עוסק אותו עסק ובסוג המוצרים בהם מתמחה אותה חנות.

עבור חנויות ועסקים קטנים המתמחים במכירה של חפצים קטנים דוגמת סוגים שונים של תכשיטים ועבודות יד, מזכרות ועוד אינספור סוגים שונים של חפצים קטנים, פתרון אלגנטי, יעיל ואיכותי ביותר אשר גם יהיה יחסית זול ולכן יפיק ערך מוסף גבוה ביחס להשקעה, הוא סוגים שונים של קופסאות תכשיטים. מה אטרקטיבי כל כך במוצר המגיע בתוך קופסת תכשיטים בתור אריזה ומדוע מדובר בפתרון מתבקש ויעיל מאוד מבחינה כלכלית?

פתרון אריזה פשוט ואלגנטי אשר יוצר מראה מהודר ומושקע – קופסת תכשיטים

קופסאות תכשיטים למיניהן הן למעשה פתרונות אריזה בסיסיים ופשוטים יחסית, אך כאלו בעלי ערך מוסף ניכר ומשמעותי ביחס למחירן. חישבו על הסיטואציה הבאה – אדם הקרוב אליכם, בין אם מדובר בבן/ת זוג, ילד, הורה או חבר/ה טובים, מעניק לכם כמתנה חפץ קטן זה או אחר. במקום פשוט לתת לכם את החפץ הם מעניקים לכם אותו בתוך קופסת תכשיטים ססגונית או אלגנטית, כזו אשר מצופה בקטיפה, סאטן או חומר בסגנון אחר. כאשר אתם מקבלים את הקופסה, עוד לפני שפתחתם אותה, כבר נוצרה התרגשות באוויר והאופן בו המתנה מוגשת לכם גורם לכל הסיפור להיראות הרבה יותר מושקע ולכן מרגש. בהשקעה נוספת מינימאלית ביותר, אותו אדם הוסיף למתנה שהוא קנה לכם ערך מוסף משמעותי ביותר.

 

עכשיו חשבו על כך מנקודת המבט של אותה חנות אשר מכרה למכר שלכם את החפץ הזה – עבור אותה חנות, מכירת המוצרים השונים בתוך קופסת תכשיטים יפה היא מהלך אשר מייקר את עלות המוצר בכמה שקלים בודדים בלבד. חנות או בית עסק אשר רוכשים כמות גדולה של קופסאות תכשיטים על מנת שישמשו כפתרון אריזה עבור מוצריהם משלמות סכום זעום בלבד עבור כל קופסה. בתמורה לכך, המוצר משתדרג משמעותית ויוצא מהחנות כשהוא נראה כמו מיליון דולר ומשדר יוקרתיות, אלגנטיות וסגנון או לכל הפחות השקעה מצדו של מי שקנה את אותו מוצר.

כלומר, מבחינה כלכלית מדובר בפתרון משתלם ביותר, הן עבור חנויות ובתי עסק והן עבור אנשים פרטיים המעוניינים להעניק מתנה או חפץ זה או אחר למישהו אשר קרוב אליהם – תמורת תוספת של כמה שקלים בודדים מקבלים פתרון אריזה אלגנטי אשר יוצר מראה מהודר ומושקע עבור אותה מתנה…